rss
email
twitter
facebook

assalamualaikum..

ceriakan harimu bersama nukilanku..

Ahad, 25 April 2010

Hati Ini Berlagu Riang....

"mang,wt nape tuh senyum sorg2 tuh...??"
"haish mg ni wang,potng line sungguh..dop buleh nok tgk aku sdg bergumbira.."

Ya,hati ini sdg mengalunkan irama indah..tidak aku nafikan..da tidak mampu untuk aku menidakkan..senyuman kembali ceria..terkadang aku terlena bersama senyuman itu..bermimpi juga bertemankan senyuman yg sama..sudah lama perasaan ini tidak bertandang ke lubuk kalbu..

ke lubuk hati yg sebelum ini terasa kosong..terasa bermulanya episod baru dalam hidup ini..

Kenapa ya aku sebegini rupa??

Kerana si DIA!!

Siapakah dia itu..??terpulang kepada diri masing2 untuk mengandaikannya..

kerana dirinya terlalu berharga......


ku bermohon..semoga lembaran baru ini dikhatamkan dgn babak yg kuimpikan..

Amiiin...

"Bittuafiq wannajah ye..."

7 ulasan:

'Adani Sanusi berkata...

alahai~

ibnu sabri berkata...

tepulang kpd diri msg2 untuk mengandaikannya,,huuh

TkLyna berkata...

ceh..ceh...jihad...nk kawen ye...huhu

al-aman berkata...

Apa cerita Jihad? x kan dengan ambe pun nak berahsia :)

ibnu sabri berkata...

huhu..tggu ambe balikla ust fahmi..biar waktu yg berbicara..

Lukluk Baidoa berkata...

ceh..mat bunga na...
permata yg dicari adalah ilmu
bekalan utk dibawa ke akhirat

ibnu sabri berkata...

tambahan..ilmu itu..diperolehi melalui jalan yg pelbagai..terpulang pada masing2 untuk mengandaikannya..

Catat Ulasan