rss
email
twitter
facebook

assalamualaikum..

ceriakan harimu bersama nukilanku..

Khamis, 8 April 2010

Aku menunggu dirimu..

Bismillahirrahmanirrahim...
haha..skit hati dan badanku menunggu dirimu..haish..aku menunggu tanpa kepastian..tanpa arah tujuan..kau memberi harapan..tanpa pernah memberi jawapan..saban waktu dan ketika..aku ternanti2..seolah doreamon menanti telinganya tumbuh kembali..bilakah penantian penuh penyeksaan ini berakhir???



Daaaaan............


tulisan ini ku tujukan pada ust Abd Aziz..penghuni 403..dah berbulan2 aku tunggu..katanya malam ni..tp...dan2 2 gak..die buleh layan main PES '10(satu permainan yg menyeronokkan tp kdg2 menyakitkan hati dan jari..hahah)..ni sume sbb beliau berjumpa makhluk bernama Ainuddin..leh plak die org layan ber'game2'..sakit badan aku ni ha menunggu nk kena urut..dahla semalam x leh tido..tp..akhirnye Ust Aziz da panggil..heeeeeeeeee..nak g mengurut..bye kwn2..


Selamat Malam Sahabat2!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan